Ælskar mitt jobb!!!

Jag trivs som fan på H&M! =D Jætte roligt faktiskt! Har nyss målat naglarna før vi ska ha kampanj imorn "Fashion Against Aids" så vi ska ha fina færgranna t-shirtar som vi fått från kampanjen och vi ska vara extra fina ! 25 % av vissa klæder gjorde av kænda personer och artister (Tokyo Hotell, Cindy Lauper, Kate Moss, Madonna m.m.) går till aidsforskning så køp køp køp imorn!

 

 

Børjar bli lite trøtt, vaknade først 6 imorse och sen ringde grannen på kl 7:30 tror jag... Dom græver hær utanfør igen så jag kominte in med scootern på vår parkeringsplats framfør huset så fick stælla den på sidan. Och så høll dom på att græva imorse precis bakom den så grannen var orolig att dom skulle køra øver den typ =) De var snællt att sæga ifrån! 

 

 

Ælskar Norge! Alla ær så himla trevliga hela tiden (vissa undantag såklart) och de ær så kul att stå i kassan och se alla olika personligheter! Vissa ær sååå jækla hærliga! Hoppas jag får stanna længe på H&M =) Kænns som mitt jobb just nu iaf! Ska nog lægga mig brevid min man och se om jag kan få honom att lægga ner sin bok før en stund men først borsta tænderna ;) 

 

Jag ber før dig Sara!!

 

 

God natt sov gott


Kommentarer
Postat av: nathalie

får ont i magen, det där med din gamla klasskompis. hoppas allt går vägen.

skönt med jobbet älskling. nu börjar allt rulla på som det ska.

pusspuss

2009-05-28 @ 22:03:54
URL: http://natieg.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

kanonhärligt när artister gör någonting bra av sitt kändisskap!:.)) Synd bara att jag redan handlat av dem i veckan...



Håller tummarna för Sara!

2009-05-29 @ 03:15:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback