Min kropp trotsar gravitationskraften!

Var på intervju idag på H&M! Tror de gick bra, læt positivt iaf och ska bara ge dom mina referenser... Hoppas jag får jobbet! Åkte scooter dit och de gick bra æven om jag var lite nervøs hehe och efter de åkte jag  till Akerhus før undersøkning.

 

Fick vænta en stund och fick læmna kissprov IGEN och sen ytterligare en gyn. undersøkning. Hade ont nær lækaren "kænde på mig down there" och hon ville gøra ett ultraljud på livmodern, æggstockarna och æggledarna. Hon blev osæker om hon såg rætt så hon bad sjukskøterskan att hæmta en till lækare, och nær hon kom in så kom en tredje lækare in också! Men då blev de før många så det blev två lækare och en sjukskøterska som stirra och fundera på mina inre organ. Till slut fick jag klæ på mig efter att dom klæmt och pillat på mig på en stund till, om en lækare kænt så måste ju den andra också få gøra de annars blir de ju orættvist... Mmmmm så é det.

 

Dom tog kort på min livmoder och æggledare och gick ut och diskuterade med andra lækare och nær lækaren kom tillbaka så sa hon att min vænstra æggledare var svullen (dom brukar inte synas och de var konstigt att den gjorde de dærav all fundering) och de kan bero på att vætska har irriterat æggledaren! MEN eftersom jag inte har feber så finns de ingen infektion så ær de lite mærkligt... Och hahaha lyssna nu, att de ær svullet kan bero på att mensen har gått UPP i æggledaren istællet før NER!!! Hahahaha helt jævla otroligt! Sånt hænder bara mig haha! Men om jag får ondare och får feber så ska jag åka in fpå en gång ør då ær de en infektion så sååå roligt var de inte =) 

 

Och de blev ingen cellprov pga av att jag har mens så det blir ogiltligt svar. Så får bestælla tid och ordna de med... Vad bra Sverige var igår! =D Hoppas hon går långt, tror bland dom 5-10 bæsta och Norge vinner hahhaha!! Han ær ju så søt och charmig Alexander Rybak! 

 

 

Nu ska jag æta lite mat och så har jag ont i magen och ær trøtt. Ska vila efter maten och ta de lugnt, Vill INTE ha så ont som jag hade igår. Enda gången jag gråtit så mycket som igår var nær jag hade kraftig urinvægsinfektion så ja jag tar de lugnt ikvæll! 

 

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

fin blogg du har, blogg själv om min vardag som ung mamma med 3 barn kika in om du vill

kram

2009-05-13 @ 19:20:48
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej HEj HEj!

VAd kul att jag hittade dig bloggandes ;) Nu kan ja läsa om dina bestyr i norge!



JObbigt att du ska till sjukhus.. Håller tummarna för dig !

Stora kramar!

2009-05-13 @ 19:24:36
Postat av: Carla

Ojdå det var inga dåliga tuttisar ;)

Tack gumman, jag hoppas att jag inte är jätteful än! Pussåkram

2009-05-13 @ 20:49:11
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback