Nu ær dom hær!!

Myrjævlarna alltså! USCH! Tommy berættade de fanns ett paket med torkade aprikoser under bordet och fullt med myror blææ! Och nær jag satt vid datan så krøp myrorna på min fot och på datan så jag fick nog och dammsøg upp alla jag såg och øver och under allt i vardagsrummet!  Så det borde hålla dom borta en stund tycker jag =) Fy det kryper i hela mig och øver hela mig nær jag tænker på småkryp!

 

Ska æta lite innan jag duschar och ska jobba inatt från 22-7:45 ! =) Nervøst... Men de borde gå bra, jag har haft en hel del jobbiga nætter då jag jobbade så ær nog beredd på de mesta. Får ta Kalle (scootern) dit så Tommy blir glad haha, varje gång han kommer hem så frågar han jætte glatt om jag åkt något idag och jag sæger alltid nej jag vill hellre gå. Men nu får jag ta honom, kan vara skønt om de regnar imorn! 

 

Dags før postkodmiljonæren! Och tyværr inte Sverige-Kanada før vi har inte den kanalen =( 

 

Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback