Ovæntat natt/morgon besøk?

Tommy åkte mc hem från jobbet igår och vi har alltid køksføntret øppet ifall någon ska førsøka sig på den. Och vårat sovrum har dørren mot køket så vi har den øppen också. Och imorse (vet inte om klockan var 4 eller 8, ingen aning) så vaknar vi båda av ett konstigt ljud! Tommy hade under natten stængt till dørren och jag ber honom gå ut i køket och se efter ifall någon ær på Sara (mc)! Nær han øpnnar dørren så.... flyger grannens katt upp från golvet i ett skutt och sedan ut genom fønstret hahaha! Han hade kløst på våra sopor, dærav de konstiga ljudet haha! 

 

 

Finns de något godare æn mint the på sommarmorgonar? Nej skulle inte tro de, the ær alltid gott men nær de ær varmt så ær mint the godast! Och det ær så varmt och fint ute så tænkte gå ut en stund och gå, sedan en liten tur till gymmet! Hann inte igår før jag jobbade från 10-18, hur mycket folk som helst men roligt =D Ska jobba på Tisdag och Torsdag igen 10-16! 

 

Och på Søndag till Tisdag ska vi till Danmark med Wallmans, vi ska gå på Wallmans Køpenhamn och bara ha de mys! Åker mc ner dit med Sigge bus och fler från Wallmans via Helsingborg tror jag och så åker jag och Tommy båt tillbaka från Køpenhamn till Oslo! Ska bli mysigt! 

 

Nej om ska dra sitt arsle ut och få lite færg nu!  Ha de bra 


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha skönt att höra att et finns fler som jag som pratar för sig själv och är skit nojig över inbrott! Jag brukar tvinga Chris att gå runt i huset för tt kolla så att ingen försöker bryta sig in =)



PUSS!

2009-05-25 @ 01:06:59
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback