Legevakten och H&M

Så då var de jobbpasset gjort! Hehe 3 nætter i rad och det var så trevligt! Hoppas jag får jobba där flera gånger, helst natt då det är bäst betalt och minst att göra haha! Och i Lördags så blev de en timmes träning också och med min vanliga tur så spöregnade de och hagla samtidigt när jag slutat träna och ca 5 sek i regnet var jag dyblöt! Fick springa 5 min och sen slutade de haha! Älskade att de regnade så det gjorde ingenting =)



Idag kl 12 fick jag så himla ont i magen i samband med för tidig mens men de här var ingen vanlig mensvärk.. Väntade och hoppades att de skulle gå över men blev bara värre och jag grät en bra stund pga smärtorna innan jag ringde Tommy och frågade om han kände någon som hade starka värktabletter men han ville att vi åkte in till legevakten istället så de gjorde vi. Fick vänta en bra stund där, fick en säng eftersom jag hade så jävla ont och fick  lämna blodprov, 2 kissprov och gynekolog undersökning. Blev lite yr och de stack i mina händer och ben och jag vinglade till så sjuksyster blev orolig och frågade om jag ville ha en rullstol! Hehe nej tack jag klarar mig nog, Tommy fick hålla i mig istället! Jag var inte gravid (dom tänkte på missfall tror jag), jag hade inte urinvägsinfektion (hade väldigt ont i magen på vissa ställen och i ryggen vid njurarna), blodproven var fina och de dom upptäckte var att min vänstra äggstock var väldigt öm och svullen. Hade de också när jag hade spiralen förra sommaren men de var inget dom gjorde något med då pga spiralen, tog ut min spiral i februari-09. Så jag fick smärtestillande och ska till Akershus (sjukhus) imorn och läggas in för flera prover, ska även ta cellprov på livmodern då jag tydligen hade cellförändringar... Men först ska jag på intervju med H&M kl 13 och sen åker jag dit.


Läskigt att åka dit själv... Tommy jobbar så han kan inte följa med och Annsi jobbar också. Hon frågade om hon skulle fråga om hon fick ledigt men de vill jag inte. Hon behöver jobba lite! Så nu är jag hos syster (Tommy släppte av mig här innan han åkte till sitt jobb) och är helt borta av tabletterna. Fick ett par starka smärtestillande och stolpiller (sånna tabletter man stoppar upp i rumpan) hahaha länge sen man använde de! Fick de ofta när jag hade migrän som liten! Så nu har jag inte så jätteont längre och är supertrött...


Ska äta pizza och cola, inte ätit något idag. Och sen ska jag se om jag är vaken så jag kan se Semifinalen på Melodi Grand Prix = Melodifestivalen ! Heja Sverige hoppas Malena kommer med men jag tror att Norge vinner allt med sin Alexander Rybak! Han är ju så otroligt bra och charmig!


Nej nu orkar jag inte mer... Ha de bra och önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback