Sådærja!

Nu har jag tænt upp brasan så det blir lite værme i lægenheten =) Hoppas de slutar att regna snart och børjar snøa! =D
Ska køpa några fina julgardiner, Amaryllisblommor och lite andra julsaker och sætta upp i børjan av December utan att Tommy vet om de, han gør alltid så mot mig så nu ska han få tillbaka!!! Synd att han inte gillar julgardiner eller julprydnadsaker hahahaahahahaaaaa!


Dags att piggna till lite och gå och træna lite... Uh noll energi till de just nu men måste! Vægde mig hos syrran før 1 vecka sen och de var inte roligt... Kan ju ha gått upp i och med att jag trænat en del men ændå! Har ingen våg hemma, blir bara dålig i sjælen av de. Lika bra att gå på kænsla och hur klæderna sitter!



Jag får panik! Fått typ som eksem på 2 knogar på høger handen. Kliar och ær røtt och tort =( Beror på hængarna vi har, hænger ju dom øver handen nær vi ska hænga ut klæderna och då kan man tydligen få reaktion... Usch æcklig som fan hatar de! Smørjer hela tiden med allt jag har! Handkræm, fotkræm, Elisabeth Arden Eight hour cream, Jojoba olja, Aloe Vera, nagelbandsolja.... Ja You name it! Bættre nu men Uwæh uwæh uwæh!!!




Tommys kompis Rune ska sova hær inatt fick jag reda på nyss hehe, sen kommer Anders imorn på massage kl 11 och Josefin kommer 12:30-13 på massage! Full rulle med andra ord!




Tvætt, disk, træna, duscha sen soffan igen och spikmattan innan sængen. Jepp min kvæll de =)


Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Skickat ett mejl till dig. Med stilmallen. Så du får din bild,och namn.

2009-11-22 @ 13:09:39
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback