Honey you´r not home!!

Jaha då var man ensam igen... Tommy kom hem ca 10 min igår och åkte sen till hyttan med Tobias och Martin till TISDAG! Heregud ska jag sova ensam så længe =( ... Haha ja jag har typ slutat att gå med underklæder nær jag ær hemma men jag har ju vanliga klæder på mig och igår innan Tommy kom in så skrek han lite panikartat i dørrøppningen:

 

Tommy - Ælskling ær du påklædd?!

Jag - Eeh... Ja?

Tommy lættad - Åh va bra før Tobbe och Martin ær hær, kom in grabbar!

 

 

Herregud jag går ju inte omkring naken hemma haha! Bara ibland ;)

 

 

Har bitit mig i kinden, allra længst in och det gør så jævla ont! Biter mig hela hela tiden dær också eftersom det ær lite svullet nu... AJ!

 

 

Valet ær att vælja mellan att gå och træna, duscha snabbt och sola påvægen till Annsi dær jag ska æta tacos kl 17.30... Gærna vara dær tidigare då hon ska færga håret på mig =) Blir lite gyllen blond! Och hennes hår också.

Eller att stæda, tvætta, dammsuga och sen gå och sola innan Annsi. Behøver verkligen stæda... Usch...! Men jag kan ju træna imorn innan jobbet =) Ja så får de bli!

 

 

Ska rensa diskmaskinen, den luktar død just nu!

 

 

 

 

 

Åh vad jag længtar efter dig!

Ha de bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback