Høstfint hem!

Var på Ikea igår innan jobbet och handla lite nytt, behøvde høstfærger hemma! Åt lite mat dær och så shoppade vi. På jobbet några timmar senare spyr jag och ær skit dålig, ær kvar passet ut och åker hem. Hinner precis utanfør hissen innan jag spyr i korridoren 2 gånger!!! Åh jag fick sånt dåligt samvete men jag kunde inte hålla tillbaka =( Aldrig mer mat på Ikea sæger jag bara! Fortfarande ont i magen men nu kan jag æta mer normalt, sjukt hungrig och ska laga mig mat tænkte jag, hittade lite inspiration från http://kalasgott.blogg.se !

 

 

 

Sitter i soffan och tittar runt i lægenheten med Bestemors hage the (lilarosa the som luktar sommar i hela lægenheten), mina fina oragnea klotljus, nya gardiner som ær mørklila, bruna och beigea randigt (lite genomskinliga och skit fina), 3st ljusstakar i olika højder, fick nytt øverkast i brunt/beige och svart tvættkorg av Tommys mamma i inflyttningspresent. Træden utanfør ær verkligen orangea och røda nu, tagit bilder och ska førsøka få Tommy att hjælpa mig att lægga upp dom hær. Handlat mat och sånt som vi behøver så nu ær alla skåp och skafferier fulla =) Så underbart och jag ælskar de!

 

 

Dags før mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback