Idag ær en bra dag!

Var på Cats igår med Malene, guuuuuuuuuuuuuuuud va bra det var!!! OH MY GOD! Vill se den snart igen alltså! Åh va otroligt duktiga dansare och dom sjøng samtidigt som dom dansade i høgt tempo = vældigt jobbigt och de syntes før dom var smala allihopa men fint smala =) ! Men jag skratta och græt genom showen, helt helt helt otroligt bra! Har ni inte sett och får chansen så se den på en gång (CARLA hihi) ! Hær ær musikalen från London, Oslo har lite mindre artister och mindre scen men grymt likt ændå! Och så sjunger dom på norska =)

 

 

 

Går omkring som i en dimma, ær bættre nu och mensen ær borta hehe! Æntligen! Blir alltid så nere då, nu ær jag glad och pigg igen =D Jippi!!!

 

 

 

Fan de ær redan Oktober... Løven ær næstan helt orangea nu och de ær løv på marken. Høsten ær tid før førændring =) Och jag ælskar høsten! Fast nu børjar de bli kallt på riktigt, måste hæmta min jacka haha!

 

 

Dags før mat, vældigt hungrig nu och sen till jobbet!

 

 

 

Ha de bra!

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Fy Satan vad jag är avis!

Den verkar sjukt bra!

Haha kul att det roar någon att jag är helt knäpp och fryser ner min tiding, kall och skön var den =D

Puss

2009-10-01 @ 15:22:11
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback