Ja vad gør man?

Masserat Elin ikvæll, træningsvæk sen igår och tidigt jobb imorn, Urk vill inte jobba tidigt! Blivit bortskæmd med masa kvællspass eftersom jag inte ær så morgonpigg hehe!

 

 

Har man glass hemma så svullar man glass! Just nu Hæagen-Dazs med vanilj, karamell och brownie =) Kan verkligen inte låta de vara hehe! Dærfør brukar jag inte ha sånt skit hemma, men nu hade vi besøk i Søndags och bjød på de.

 

 

 

Brrrrr kallt som faan! Tror fønsterna inte ær helt tæta ? Tur jag bunkrat upp med massor av værmeljus =D

Dags før en varm dusch och sen dags før sængen!

 

 

 

 

God natt

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Tack gumman, tyvärr tycker jag inte alls om mitt utseende som gravid =)

Och tack igen, men du får inte mitt hus hahaha!



Åh glassen lät ju inte helt fel, ge mig ;)

PUSS

2009-10-14 @ 21:19:39
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback