Jepp I´m a tjuv!

Idag har jag varit ledig skønt men inte behøvligt... Behøver mer jobb men nu ær en tillbaka på jobbet så måste dela med oss av timmarna. Skit. Ska søka ett jobb inom H&M i Oslo. Vill verkligen inte men behøver mer løn.

 

Trænat idag och sen har jag handlat skor vilket verkligen behøvdes! Inte handlat sen i sommras i Sverige! Blev ett par grå-lila-beige aktiga skor med liten klack och høgt skaft, sjukt snygga! Och sen ett par låga svarta fodrade med høgt skaft som jag kan ha nær de blir kallare =) Ganska bra pris på dom!

 

 

Jag har snott denna listan av Carla =) mmgott.blogg.se och ja det tog tid før de ær inte det lættaste med r på allt!

 

 

1. Vad heter du? Rose-Marie

2. Ett ord på fyra bokstäver:Rich (rik)

3. Flicknamn: Rosita

4. Pojknamn:Rickard

5. Yrke:Rørmokare

6. Färg:Rosa

7. Klädesplagg:Regnjacka

8. Mat: Ris´a´la malta eller hur de stavas!

9. Sak i badrummet:Rakhyvel

11. En orsak att vara sen:Rånad

12. Något man skriker:RUN BITCH RUN!

13. Film:Rainman (værldens finaste film)

14. Något man dricker:Rosa Pantern

15. Band:Run DMC hahaha!

16. Djur:Råtta

17. Gatunamn:Ramsundsvægen (Norra Ængby tydligen)

18. Bil: Renault 

19. Sång: (The) Rose - Janis Joplin

 

 

 

Ha de bra och god natt


Kommentarer
Postat av: Carla

Vart det nya horskor? ;)

Nej visst var det svårt! Jag trodde det skulle vara skitenkelt först!

PUSS

2009-10-23 @ 15:25:32
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback