Kogalna land!

Jag ælskar reklam och Norge har nog værldens roligaste reklamer alltså!! Hahaha och jag ælskar att dom ær lika kogalna som jag! =D Hær kommer en reklam som jag græt av skratt till førsta gången jag såg den! Helt otroligt bra alltså! 3:e gången hon sjunger så mærker man att hon børjar bli liiite irriterad men slutet ær bæst hahhaha! SE OCH NJUT!

 

 

 

 

Och den hær reklamen sætter sig alltid i mitt huvudet nær den kommer, så trallvænlig och mysig hehe! I børjan sæger han Bestefar och det betyder farfar/morfar om ni inte visste de!

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha,Jo jag säger då det, ni norrmän är ju inte kloka (och ja, du klassas som en sån nu ;))

Fast ganska kul var det!

Puss

2009-10-04 @ 00:30:27
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Javisst skulle jag kunn göra det men jag är ju såg feg så jag vågar inte, men å andra sidan så brukar jag le lite för att dom sk fatta att jag inte är otrevlig men då blir det en bitchblick tillbaka, då skäms jag ännu mer haha.

Puss

2009-10-04 @ 00:43:00
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback