Ny design!

Wii vad fint det ær hos mig nu =) Hær på bloggen alltså! Fått hjælp av mmooag.blogg.se och hon ær bara før søt! Skit duktig och snæll som tusan haha! Tack igen Carla før tipset =)

 

 

Varit duktig och trænat næstan 2 timmar idag med syster. Sen har vi fått besøk av David, Tobias och Mia om åt hemlagad pizza hos oss och såg på skræckfilm. Fyfan om ni vill bli riktigt rædda och få hjærtklappning så se The haunting in Conneticut! Riktigt bra och sjukt læskig film! Nu ser vi en annan skræckis som heter The Chair. Hahaha konstigt att jag ær mørkrædd och inte vågar sova ensam hemma!

 

 

Jag førstår inte grejen med att alla tar åt sig vid att jag inte dricker... Var ute igår och alla tjata på mig att dricka hela tiden. Herregud vad gør de dom om jag inte dricker?! Drar jag ned stæmningen så mycket att jag måste ha alkohol i mig før att andra ska ha roligt? Låter inte speciellt troligt. Jag har skit kul och skrattar och pratar lika mycket som alla andra men ændå hakar folk upp sig på att jag dricker the eller cola och inte alkohol! Førfan respektera att jag inte vill ha alkohol!

 

 

 

Nu blev jag trøtt men ska se klart filmen och ta mig en pizza bit =)

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Carla

Ja GUD så fint det var här! =D

Bor din syster också i Norge?

Nej, efter min graviditet och ammning har jag också kommit på att man kan ha roligt utan alkohol, och man mår faan så mycket bättre dagen efter!



Puuss!

2009-10-26 @ 12:21:23
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Men du! Du måste ändra bloggnamnet i headern och sätta in en bild där det står foto! :D

Puss

2009-10-26 @ 12:26:06
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Maila henne ocg fråga gur man tar bort det? Hon vet nog säkert =D



Tack, jag såg till att svänga till ordentliget =)

2009-10-28 @ 15:29:53
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback