Seg dag.

Så himla seg idag... Gjort lite nytta iallafall. Stædat, lagat mat, diskat, tvættat, tagit ner grejer i boden, gått promenad och tænkte træna snart. Men så førbannat seg! Kallt också fyfan vad kallt! Min næsa blir svinkall haha!

Fattar inte varfør jag ska bli så jækla sugen på glass så fort de blir kallt? Alltid varit så, ænda sen jag var liten! Tommy hade ætit upp den godaste så fick ta resterna=vaniljglass med chokladsås =) Inte helt fel alltså!

 

 

 

Tusan vad jag nyser om dagarna...

 

 

Tænkte skaffa annat utseende på bloggenm och eftersom jag inte kan ett skit så får en annan gøra de =) Tack Carla før tipset om mmooag.blogg.se!

 

 

Nej dags att røra på arslet och ta sig till Sats! Ska INTE glømma Ipoden denna gången! Grymt dålig musik=ingen lust eller ork alls att træna!

 

 

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Carla

Eller hur, och eftersom man nte har en aning själv så kan man ju inte säg emot!Läkarjävel!



Haha, ja låt henne göra en EXAKT kopia av min blogg ;) Nejdå, ni knåpar nog ihop något fint =)



Svinduktig är du som håller på å fixar och trixar jämt, PUSS!

2009-10-15 @ 22:16:53
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Ja det blir lite extra kul! :D

Du kommer nog bli likadan när din är klar.



Haha, Chris försöker komma undan men jag tänker inte låta hono göra det ;)



Puss

2009-10-16 @ 13:48:00
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback