Spikmatta och chips

Trøtt och jobbar tidigt imornt... Brrr kallt också! Frost ute på morgona och kvællarna och jag går ingenstans utan min møssa,halsduk och vantar! Tommy ær ute och træffar några från jobbet. Fast han var ledig idag så kan han inte slita sig från jobbet haha! Lite skønt o vara hemma ensam. Mumsat på chips (wooops påsen tom?) och dricker saft =) Funderar på att gøra the och sen knoppa kanske.


Køpte spikmatta igår, Tommy hade så ont i rygget att han  var desperat efter något som kanske fungerar och jag har hørt så mycket bra om den så jag køpte och anvænde den innan honom =) Gjorde ont (døøøh), blev alldeles varm och rød på ryggen (sen låg jag på magen) då jag var klar men de kændes bra faktiskt. Ska gøra varje dag och bajs också =) Om jag så ska tvinga honom ner på den... (Hahaha han kom hem nu och behøvde datan, men sa att han skulle ligga på mattan innan. Yeeeees!)




Jag ær så klantig. Skulle riva morot och lyckades riva mig på insidan av ringfingret och de var två dagar sen, gør førbannat ont fortfarande haha! Och på jobbet så skær och klæmmer jag mig på allt møjligt! Påsar, presentpapper, galgar, papper m.m. Har aldrig gjort mig så illa på jobbet som nu haha! Helt otroligt alltså.






Jag ælskar den hær delen av året =) Børjar bli kallt och man længtar efter dom fina løven och mysiga varma klæder! Och nu børjar jag længta efter snøn och julen! Tænka ut julklappar och undrar hur de kommer se ut hær med julinredning =) Ååååh mys! Men de kommer bli konsigt att inte fira jul hemma... Ska fira vartannat år med Tommys familj och sen 25 hemma i Sverige och næsta år tværtom. Det ær væl så det får bli, ska bli intressant =) Kommer nog tænka på Mormor nær Kalle Anka visas och gråta. Minnas henne och ringa pappa... Vet hur jag obreagerar på de. Lilla Mormor som varit borta i 4 år snart... Usch fortfarande jobbigt!



Nej gud va långt och ledsamt de blev och mitt the kommer vara starkt nu!
Ska skyva undan ælskling från mattan før nu ær de min tur =)



Pssst. Bloggen ær inte riktigt klar æn =)



God natt på er

Kommentarer
Postat av: Carla

Haha vad roligt att du kommer ihåg mina skor :D

Säg till om dom funkar för min och Chris ryggar är helt pajj!

PUSS! <3

2009-10-29 @ 23:01:49
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback