Svinis och the

Haha tittar på Smala Sussie. Har aldrig sett den førut och jag skrattar! Hahaha så jævla skøna dialekter hahaha!!!



Fryyyyyyser som ett ja jag vet inte vad! Ska gøra mig lite the innan jag kokar tomatsoppa =) Mmmm gott! Tomatsoppa med quinoa och vitløk, tænkte ha de på jobbet imorn!



Åh før trøtt... Jag sov till næstan 11:30 idag =) Blev nog lite sent men de ær så skønt! Ær duktig på att sova længe =) att





Ja førfan! jag fick høra igår dom tror att de ær en ny svininfluensa som kommit till Norge som ær mycket farligare æn man trott! Minst 14 som døtt i den nya och de ær mest friska personer mellan 20-30 år.... Så nu vill Tommy att jag ska vaccinera mig, han har kollat om han har de før han ær dålig men inte fått svar æn ska få de idag =( Skulle vara typiskt om han dog från mig nu, fan va arg jag skulle bli! Så de får han inte gøra har jag bestæmt =)




4:e dagen med spikmatta och de gør ondare nu! Men jag kænner också att de slæpper mer och mer i ryggen. Brukar gøra ondare innan de blir bættre =) Tommy vægrade lite igår før att de gjorde ont igår men vafan du ligger ju på plastspikar, klart de gør ont! Det ska gøra ont!



Sjukt sugen på något men jag vet inte vad... Kanske lite blomkål och vitløksdipp? Inte så sugen på de efter att jag åt chips før flera dagar sen hahaha! Men jag har inge chips hemma så de blir blomkål...



Nej dags før the så man blir lite varm i kroppen!

God natt på er ute i høstmørkret

Kommentarer
Postat av: Carla

Nu fck du nog det där lite om bakfoten! Alltså om jag sköter mig kanske Chris vill gifta sig med mig och OM jag någonsin får gifta mig vill jag ha your song på bröllopet =)

Haha det är inte vår låt utan mest min till honom, han tror ju som sagt att vår låt är fast car med tracy chapman som handlar om svin till män haha

2009-11-02 @ 00:03:08
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback