Hallå!

Japp jag ær bættre nu! Efter jobbet igår så gick jag till Chat Noir (teater dær dom visade Cats førhandsvisning), Mamma Mia och Wallmans + andra var dær och såg de! Efterråt hade dom bokat en våning på en krog och de var jætte trevligt =) Drack 2 cider och blev lite Juuuhuuuu i huvudet haha! Helt jævla sjukt att jag kan bli halvfull på 2 cider! Inte druckit på længe och ja... Det kændes! =) Spelade lite biljard och spelade på lag med en homo tror jag? Kommer inte ihåg namnet men han var jætte trevlig, duktig och søt =) Spøade iaf Tommy och Martin haha!

 

 

Måste se Cats snart, tror verkligen jag kommer att gilla den =) Vanja skulle hjælpa mig (hon jobbar dær) sa hon, så himla snællt!

 

 

Ska nog træna idag med syster, blir nog mage-rygg på ett pass! Maria från Kroatien hade laddat upp bilder från i sommras och OH MY GOD!? Ser ut som en knallrød fet gris! Haha ja jag brænde mig totalt dær nere men fyfan, trodde inte jag såg så fet ut?! Herregud alltså... Fick en liten chock! Så nu har jag faktiskt bara ætit grønsaker och torkad frukt som godis och "bra mat" och ska træna mer! Och på Nyår ska vi på en riktigt fin fest och då ska vi hyra klæder från tv och då vill jag ha en finare kropp æn nu, så det ær ett mål iaf! Och det ær bra att det ær några månader kvar så det hinner hænda något =)

 

 

Lite lunch snart och sen ut och gå, sen træning!

 

 

Hade bra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Va kul! Lite avis blir jag!

Skönt att du är bättre nu iaf =) Puss

2009-09-15 @ 22:45:47
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Haha japp, fett avis på den stora feta röda grisem haha!

Nej men det vore skitkul tt se på Cats =

2009-09-17 @ 00:02:49
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback