Hemma igen!

Alltid alltid ALLTID nær jag tænker på ordet hemma, tænker jag på reklamen Hemma Nananananaa  som går på tv:en =) Hehe ælskar den!

 

 

Gick bra på jobbet idag men ær sjukt trøtt, næsan rinner, førbannat ont i halsen fortfarande och lite feber... Roligt roligt.... Fick skjuts till en del av Oslo från chefen så jag slapp vænta på tåget till 22.04! Tog trikken och var hemma 22 =) Gøtt!

 

 

Lagar mat nu, fiskbullar och RIS! Tommy ær knæpp, han sæger att man æter fiskbullar med potatis? Och kokta morøtter!? + Att man får laga såsen sjæl, bara kraft i burken med fiskbullarna !?!? Man ska ju ha ris till fiskbullar (i hummersås) och gærna kokt ægg som man skivar i =) Gør de nu hehe! Jag tror aldrig att vi kommer vara øverrens om maten i detta hem!

 

 

Men jag ælskar min ... førsøker tænka ut något annat æn bajs men de står still haha! Vi har ett vældigt fint hem och ja han ær vældigt pedant medan jag ær vældigt støkig och hatar att stæda =) Dær kommer vi nog aldrig øverrens heller haha! Hur ska detta sluta ?!

 

 

 

 

Jag hatar min hals så jækla mycket just nu! Næ dags att æta och lægga sig, læst klart bok 4 av 12 om Drapet på Aurora Lindkvist (så jævla bra!) och ska børja på 5:an ikvæll! Jobbar kvæll imorn och hela dagen på Lørdag... Hoppas verkligen jag ær bættre imorn!

 

 

 

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha känner igen det där med olikheter, jag och Chris kunde inte vara mer oense om saker! :D

Men dom säger ju att olika barn leker bäst i slutändan!

Feel better, PUSS!

2009-09-18 @ 21:21:41
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback