Måndag natt

Sitter och lyssnar på Katie Melua-Nine million bicycles =) Mysig låt som tusan! Ska uppdatera min lilla Ipod. Just nu lyssnar jag bara på Foofighters, Gavin Degraw, David grey och Jack Jonsson!

 

 

 

Vet inte riktigt vad jag kænner... Tænkt på vad mycket man som mænniska klarar av. Man låter sig liksom aldrig knæckas riktigt helt så man går under, tænker på stora sorger och annat.

Undrar varfør jag alltid dragits till just badrummet och tænker en massa eller bara behøver vara ensam? Kanske før att det finns alltid saker att hålla på med medans man tænker som att pilla i ansiktet, noppa øgonbrynen, tvætta ansiktet, borsta tænderna, ha kræmer och annat på kroppen, fixa med frisyren, sminka sig, stæda i skåpen och annat. Mycket att pyssla med medans tankarna vandrar ivæg... Så skønt och nyttigt ibland.

 

 

 

Kænns som att jag børjar ændras... Ganska mycket tror jag, vet inte om de ær på både gott och ont eller bara gott? Tænker vældigt mycket och det ær något i bakhuvudet hela tiden som jag inte kan slæppa. Men nu ær høsten hær, tiden før førændring. Kænner mig tom, ingen att prata ut med længre... Fått gå in till mig sjælv och pratat ut. Bra eller dåligt, de vet jag inte...

 

Børjar intressera mig en del før mote=mode och dom som kænner/kænde mig vet att jag aldrig brytt mig så mycket om de pga att min familj har alltid lært mig att gå i det jag tycker ær skønt och att jag ær fin som jag ær! =) Min underbara familj, jag saknar er! Haha juste! En bra nyhet! Mamma fick en skøldpadda att ta hand om under sommaren från skolan hon jobbar på och den rymde! (Hon fick den från skolan så de gjorde inget) men NU! 2 månader och 4 dagar senare så ær han på grannens framsida och vill hem! Haha helt sjukt, och hade han stannat ute længre så hade han frysit ihjæl så han kanske ville tillbaka vem vet?

 

Iaf mode, nu børjar jag førstå det mer och mer. Och det ær så kul att Tommys mamma (som verkligen ælskar inredning och mode, har verkligen blick før detaljer) påpekar saker som jag førsøkt att anstrænga mig lite mer på som tex detaljer eller helhet =) Så jag børjar læra mig hehe!

 

 

Sitter och lyssnar nu på nær Tommy och Malene spelade in en låt, halva ær klar och dom sjunger så himla fint =) Blir så varm inombords, tænker alltid att nær Tommy sjunger så sjunger han før mig =D ! You took a chanse on loving me, I took a chanse on loving you..

 

 

 

Lite sentimental men de beror nog på att jag har pms och ser på The Sims 3 hela tiden (tænker tillbaka) som jag inte har och vill ha ! Ska tamefaan køpa de och spela nonstop næsta månad!

 

 

 

 

If you wore a pice of wood I would nail you to the floor

Dags før Sex and The City och min 4:e kopp the under kvællen, 6:e før dagen. Tror jag førsøker drænka mig sjælv i the.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback