Massage och bio

Såg på bio igår, Jentan som lekte med ilden= Flickan som lekte med elden och jævlar vilken bra film! Noomi Rapace ær så duktig skådespelare alltså! Inte læst bøckerna men Tommy har de och han tycker 2:an var rætt lik boken =)

 

 

 

Masserat Vanja idag, och fått 2 till som ska få massage på Søndag ! Roligt att jag kan hålla igång med massagen, fast jag blir helt slut haha! Vet inte hur jag ska gøra... Om jag ska satsa på massagen ocg gøra något stort av de eller plugga till jordmor= barnmorska som jag pratat om førut... Tænkt på de många gånger och vet fortfarande inte vad jag vill gøra. Vet inte vad jag kænner med jobbet heller, ååh så frustrerande alltså!

 

 

 

Snart kommer Malene hit och ska sjunga med Tommy =) Ska bli roligt att høra på dom, sjunger så fint ihop!

 

 

 

Hade fint

 

 

Varfør ær de så svårt?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Åh nu blev jag avis igen! Jag vill jättegärna se filmen men på fredag när vi kan få barnvakt så ska Chris ut och fiska med sina jobbarkompisar, så nästa gång vi kan få hjälp med Elliot är om 2 veckor =(

Jag har läst alla böcker och älskar dom, rekomenerar varmt att du läser dom med ! =D PUSS!

2009-09-23 @ 00:01:53
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hva er jentan?? Skrives det slik..hmmmmmm

2009-09-23 @ 18:27:50
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, förstår att du står i valet och kvalet när det handlar om jobb/utbildning/fokus... hm... jag brukar göra plus och minuslistor när jag inte vet hur jag skall göra... och även om en sida får fler och större minus så kan man ändå känna att "det här är det rätta för mig" och då kör man på det:.))



Tack snälla för kommentarerna inne hos mig också!:.))

2009-09-24 @ 05:26:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback