Nya horskor kanske?

Førra vintern køpte jag ett par skor som jag ælskade och kunde ha till alla klæder! Men efter några veckor børjade Tommy fråga om jag inte skulle køpa nya?

 

 

Jag - Dom ær ju inte gamla, nyss køpta ju?

Tommy - Jo men dom børjar ju slitna, ska jag køpa nya åt dig?

Jag - Nej då de behøvs inte, tack ændå =)

 

 

 

Gick någon vecka och så kom tjatet igen.

 

 

Tommy - Ælskling ska du inte køpa nya skor nu? Du har ju haft dom ett tag nu.

Jag - Snælla bajs dom ær inte gamla eller slitna! Knappt 1 månad! Sluta tjata!

 

 

 

Och snart igen...

 

 

 

Tommy - Ælskling ska jag inte køpa nya skor till dig?

Jag - Okej vad ær de før fel? Varfør tjatar du om mina skor hela tiden?

Tommy - .... Nej de ær ingenting...

Jag - Jo jag mærker de vad ær de sæg nu!

Tommy - Okej kom ihåg att jag ælskar dig och jag vet hur mycket du gillar skorna men... (i ett andetag) jag-hatar-dina-skor-dom-ær-skit-fula-och-ser-ut-som-horskor-hata-mig-inte!

 

 

Hahaha jag trodde jag skulle dø av skratt! Dom var låga, utan klack, svarta och upp till halva vaden! Vadå horskor!?

 

 

 

 

Funderar på att køpa nya såna skor =) Min karl har ingenting att sæga, I love´d them!

 

 

Næ hopp i sæng snart, joba sent idag och tidigt imorn.... Usch....

 

 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha vad menar du med det, vadå lika röjd som sin mor ;)? Jag är väl världens mest lugna människa! =)



Rätt åt honom, KÖP NYA HORSKOR! =D

Pusså kram

2009-09-26 @ 21:39:46
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback