Oj vad tiden går!

Prata med Natta igår på Facebook och kom på att jag bott i Norge 1 år nu... Heregud vad fort de har gått och inget har blivit som jag trott. Flyttade hit den 2 sept 2008. Så otroligt mycket som hænt under den hær tiden, vad både jag och min karl har kæmpat både ekonmiskt, psykiskt, fysiskt och kænslomæssigt kommer nog ingen førstå førutom vi två. Och det har gjort att vi kommit varandra nærmare och vi litar på varandra 100%. Och det ær så skønt att veta, att vad som æn hænder så har jag honom vid min sida! Och jag står vid hans!

 

 

Jag ælskar honom så mycket och jag gør de bara mer och mer! Det tar aldrig slut och det hoppas jag inte heller =) Han ær min framtid.

 

 

 

Min ælskade førlovningsbajs! (Vi har kommit på att vi sæger bajs hela tiden, och han tycker de børjar bli før mycket men han kan inte sluta sæga de heller! Rætt som de ær kan han bara sæga bajs och le mot mig haha!)

 

 

 

Bakat brød idag, med solrosfrøn i! Skit gott men fick ont i mina handleder och upp mot tummen... Hatar mina handleder, får alltid ont! Mamma sa att hon sover alltid konstigt med sina hænder (de gør jag också, ibland ser de ut som jag brytit både de ena och de andra i hænder och armarna) och hennes lækare sa att det var dærfør som hon fått karpaltunnelsyndrom (vældigt vældigt ont i handleden. sjukgymnasik m.m) så funderar på om jag ska till farbror doktorn och kanske få något som liknar stålskena som jag kan sova med och hålla hænderna rakare nær jag sover... Vill inte ha mer problem æn jag redan har!

 

 

Nej dags sængen, jobbat tidigt imorn! Dvs 10-16 haha, ælskar att det ær "tidigt" =) God natt


Kommentarer
Postat av: Carla

Hehe gulligt ju, jag och Chris säger Sippie eller Pippie till varandra hela tiden och nu när vi har barn kan vi ju inte hålla på och säga så, stackars Elliot kommer ju tro att vi heter så Haha =)

Puss!

2009-09-07 @ 21:43:43
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback