Prosit førfan!

Uuuuh nyst ca 10 gånger på rad nu, jævla førkylning!

 

 

 

Hahahahahaha satt och læste bloggar och så hør jag massa smællar? Trodde først de var en bomb men så tittar jag ut och ser massor av fyverkerier! Jætte fint! Och ca 1 timme efteråt så hør jag massa konstiga ljud, tænker vafan ær de hær? Tittar ut och ser en kille spy dær nere hahaha! Bor på 4:e våningen och det læt som han stog utanfør fønstret haha!

 

 

Man får se och høra mycket konstigt nær man bor så centralt... =) LIte konstigt, inte vant mig helt vid de æn! Som t.ex. nær jag ska hem från jobbet så ser jag alltid narkomaner vid Oslo sentralstation (ja dom stavar de med s) men jag ær aldrig rædd! Alltid mycket folk ute och nu ær de fest Fredag, Lørdag och Søndag hehe! Såg ett gæng tjejer på tåget hem som drack, røkte och skratta nonstop =) Længe sen man sjælv var dær kænns de som!

 

 

 

Myser med morøtter, blomkål och vitløksdipp IGEN! Ja jag har en sån period nu =) Bra med grønskaker och vitløk før immunførsvaret men jævlar vad de luktar! Rapar vitløk i dagar kænns de som hahaha! Stackars Tommy =D

 

 

 

Nej om man ska lægga sig snart så man ær lite pigg imorn på jobbet kanske... Åh vill vara ledig och ta det lugnt, bøjer jag huvudet ner kænns de som att hela hjærnan sætter sig i næsan haha! Fyfan...

 

 

 

Nu kom min ælskling hem! Jaaaaa! =) Saknat honom! Får inte krama eller pussa honom nu pga førkylninen før han får inte bli sjuk, men tjatar jag tillræckligt så får jag en liten kram och puss i allafall =) Hihi!

 

Hade bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback