Sen Torsdagkvæll...

Sitter hær med stædat lægenhet, tænda ljus, vaniljrøkelse och væntar på bajs... Saknat han hela dagen! Men nu ringde han och sa att han skulle ut och ta 2 øl =( SKIT GUBBE! Haha!

 

 

 

Igår fick jag migræn på jobbet, inte roligt alls. Skulle rækna kassan men hann inte førræn jag var sprang in på toan och spydde! Usch alltså! Och Tommy skulle hæmta mig som tur var men han åkte till legevakten (mot min vilja) och dær fick jag recept på några tabletter. Fick æven tips om att åka till en migræn klinik før att gøra en undersøkning och få bukt på problemet... Men nær jag skulle få 3 tabletter på en gång av skøterskan (som bl.a skællde ut mig før att jag størde henne nær hon skrev sms nær vi kom och skulle registrera oss!) så høll jag på att gå i backen. Skulle ta emot tabletterna men dom føll ur handen och mina ben vek sig totalt! Det stack i hela kroppen och jag lutade/ramlade åt vænster hela tiden, jag blev så rædd att jag børjade gråta och Tommy kom till mig før han såg allt... Likadant hænde nær jag gått 3 steg från bilen. Kommer inte ihåg så mycket efter attt jag kom heller, lite creepy det med! Tycker de ær læskigt, før så har jag aldrig gjort førut med migræn... Inte heller spytt så mycket med migræn som dom sista månaderna. Nej de måste undersøkas nær lønen trillat in och allt som ska betalas ær betalt! Bitskena och undersøkning, hælsa føre allt nu!

 

 

Grattis igen Natta till kørkortet!

 

 

Konstigt nog kænns de som Tisdagkvæll max Onsdag? Målat naglarna (uppe och nere haha) i røtt! Lite mørkare røtt uppe, blev fint. Længe sen jag tog hand om mina fossingar och hænder! Var duktig på de førut men har jag jobbat en dag så ær nagellacket førstørt så inte sååå konstigt kanske om man tænker efter hehe!

 

 

Nej eftersom karljæveln tænkt o vara ute en bra stund till (ja jag kænner dig 1 øl = 2 timmar, 2 øl= ?? timmar) Hahaha =) så tænkte jag faktiskt lægga mig nu. Trøtt idag efter gårdagens bravader... God natt på er


Kommentarer
Postat av: dani

Va kul :) Finns flera andra du säkert inte heller hört innan. Du kan kolla efter dom på youtube :)

Pink - Boring

Pink - Centerfold

Pink - I am not my hair

Pink - Bad bad day

Pink - One step closer to you

Pink - Tell me something good



etc etc etc haha :) Kram på dej!

2009-09-11 @ 17:22:28
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: Carla

Migrän är det värsta jag vet! Fyfan jag kräks också som en gris när jag får det, usch! Hoppas det är bättre nu, puss!

2009-09-12 @ 21:34:38
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback