Tankar på høgvarv

jaha, dær fick man før att man drack så mycket the idag. Pissnødig nonstop. Men det ær inte dærfør som jag ær vaken... Hjærnan går på høgvarv och har samtal med dig, haft de tusentals av gånger genom dagarna. Tankarna och tårarna kommer och jag førsøker borra ansiktet ner i kudden så min kæra sambo inte vaknar, han håller armarna om mig men jag ær ensam med mina funderingar och hjærtesorg...

 

 

Någonting ær på gång, min kropp ær på helspænn hela tiden och jag kænner att det oundivkliga kommer att komma snart. Men att de då ær jag som stæller frågorna før de kommer du inte att gøra... Och jag gråter før jag vill inte førlora dig, men kænns som att jag redan har gjort de........

 

 

 

 

Gråter igen, før 3:e gången inatt och jag la mig kl 1:30... Kænner ångesten komma smygande och jag vill inte. Inte en gång till. Inte en gång till helt ensam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fan...


Kommentarer
Postat av: Carla

Men vad har hänt gumman? Usch det låter ju inte alls kul! =( Puss

2009-09-29 @ 17:23:22
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback