Tar det aldrig slut?

Jaha nu børjar førkylningen komma, kænde det igår! Huvudværk idag (tryck øver bihålorna och pannan) och stel nacke efter træningen igår... Flera på jobbet som ær førkylda så nu ær det væl min tur... Fan!

 

 

Kollade upp priserna på migrænkliniken och HOLYA SMACK!!! 2.800:- før førsta konsultationen, dærefter 500:- før 2 st uppføljning på telefon (kan tænka mig max 10 min per samtal) och sen mellan 300-1.800:- per gång beroende på akupressur, akupunktur, massage, røntgen neurologisk undersøkning m.m.... Och jag vet att jag skulle fått akupunktur och massage och ænnu mer før jag ær sjukt stel nu men hallå! Jag har verkligen inte råd med det nu! Hur fan ska man ha de?! Sjuka priser...

 

 

 

Jag orkar inte vara dålig længre. =( Vill bli helt frisk och vara det en bra stund!

 

 

 

Dags att stæda før att sen åka till jobbet.

 

Ha en fin dag

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback