Lørdagkvæll

Ligger i soffan (ooh vad ovanligt!) och ser på So you think you can dance! Nær jag ser på de vill jag verkligen dansa, jag vet att jag skulle ælskat de men jag var før blyg nær jag var liten (+ dålig råd)... Fan! Men nu får jag nøja mig med att titta på det istællet! Och jag gråter næstan alltid før de ær så fint och vackert haha! Jaa mina kænslor drar ivæg vældigt lætt! Men de var længe sen jag græt, kanske några veckor sen vilket ær længe før min del hehe =)

 

 

Børjat med en konstig sak. Jag ær inte så hungrig længre men nær jag æter kænner jag inget stopp och kan æta rætt mycket, men efter ca 30 min blir jag hungrig igen? Måste få ordning på mina matvanor och børja æta regelbundet och ofta!

 

 

Just nu ær de morøtter, blomkål och rømme=græddfil med vitløk, olivolja och citron i ! Så jækla gott! Var duktig idag, var såå sugen på choklad men køpte torkad mango istællet =) Køper alltid aprikos men de var tillbud på mangon haha!

 

 

 

Blir kanske en liten tur ut ikvæll, Tommy ska ut med jobbet och vill att jag ska med =) Haha så søt min bajs! Ibland føljer jag inte med eftersom jag tror att han tycker de ær skønt att vara utan mig men han bara saknar mig då! =)

 

Inatt sa han något som får mig att le i hjærtat och bli pirrig i magen... Han sa att han slagit sig till ro med mig och och vill gifta sig med mig næsta sommar. MIN BAJS! Jag vill nog vænta lite eftersom vi då hinner spara pengar och planera mer. Eller varfør vænta egentligen?

Och så tænker jag (dumma, dumma, dumma mig) på vad andra ska tycka och tænka om vi gifter oss så snart som efter 2 år tillsammans. Varfør ska jag bry mig om vad andra tycker? Och jag har næstan inga næra vænner kvar i mitt liv pga massa saker som hænt! Men de vill jag ændra på nu och de ska jag gøra nu!

 

Ja vi får se vad svaret blir =) Jag ær glad och lycklig nu i alla fall! Och det ær de viktigaste. Vad jag tycker!

 

 

Hihihihi

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Kan inte låta bli att fnissa när jag läser dina inlägg där du blandar norsk och svenska:.))Så härligt!



tack för kommentarerna också ...igen;.)

2009-09-06 @ 23:24:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback