Vikariat och popcorn!

Ligger i soffan med min ælskade massagekudde, ær nog de bæsta køpet jag någonsin gjort! Jobbat 9 timmar idag, 4 timmar før mycket! Nær jag skulle gå kom chefen och undra om jah kunde stanna kvar och gøra om lite på barn avdelningen och eftersom de ær førsta gången jag gør de så tog de lite tid! Inte helt nøjd æn, men roligt var de =) Jag gillar min chef hon ær så roligt! Erkænner nær hon gør fel och skrattar hela tiden! Fick till och med en kram av henne idag och berømm =)

Juste, skrivit på kontrakt før vikariat året ut och efter de ska jag skriva ænnu ett kontrakt på fast stilling tror jag =D Grattis till mig!!!

 

 

Tittar på Polisskolan 6 haha, jag ælskar gamla filmer och serier! DE var riktig humor, idag ska allt vara våld och sex i skæmten okej roligt ibland men ofta før øverdrivet! "Gammal" humor ær bæst =D

 

 

 

Var på Wallmans i Onsdags med Tommy, syster fick bjuda in oss på genrepet infør premiæren dom hade igår och jæklar vad bra dom var! Den ena tjejen ær, ursækta språket men den tjockaste kvinnan jag sett som showartist (dom brukar vara vældigt smala och trænade pga att dom både sjunger, dansar och serverar på Wallmans, men hon var riktigt stor) men vilken røst!!! Jag fick ståpæls och græt næstan nær hon sjøng, den vakraste røsten jag hørt på vældigt vældigt længe! Riktigt roligt att se och høra, mera såna mænniskor i showbiz!!!

 

 

 

Poppar egna popcorn igen =) 3:e kvællen med popcorn och saft, pyjamasen på och jag ær så lycklig nu haha!! Tænda doftljus med vanilj och vænta på min bajs som slutar runt 00 idag... Jaja han kommer hem iaf =)

 

 

Ha en fin Fredag och skøt om er!


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, låter ju kanonmysigt det där! Här är det riktigt mysväder så jag skall nog också ta och gosa ned mig med lite film och grejer:.)

Tack för dina fina kommentarer också:.))

2009-09-05 @ 18:55:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ps. Glömde ju gratta dig till tjänsten! Grattis såklart!

2009-09-05 @ 18:56:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback